torsdag den 17. marts 2011

Outfit of the day - Grey black


Øv endnu en morgen i cykeltur og regnvejr. Var tildels mere vindblæst da jeg kom i skole. Heldigvis var det stoppet med at regne. Har ellers haft travlt den sidste uge med at lave opgave. Skal allerede nu forberede mig til svendeprøve i Maj, og er også allerede nu virkelig nervøs. Men det skal simpelthen bare gå. 
Problemet ligger ofte i at jeg forlanger for meget af mig selv, mht. skolen. Jeg tillader mig ikke at få under 7 i de forskellige fag så jeg kan komme ud med et højt snit. Men det kræver meget når man har nogle lidt svære fag til tider. Ikke nok med det så har jeg jo hjeller ikke så meget lektie tid som jeg havde inden jeg fik barn. 

Sorry for det lidt pivet indlæg men har virkelig haft en dårlig dag. Så er meldt til Zumba med min veninde, måske kan det sætte gang i humøret:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar